Udskolingen

Velkommen til overbygningen på Christiansfeld Skole (7. til 9. årgang)

Vi ønsker at give alle vores elever på Christiansfeld Skole det bedste fundament for livet, således at de forlader skolen med stærke kompetencer både fagligt, personligt og socialt.

Vi ved at et succesfuldt skoleforløb er afhængigt af et gensidigt, tillidsfuldt og forpligtende samarbejde mellem skole, elever og forældre.

Vi har derfor i skolebestyrelsen lavet en folder. Den indeholder en beskrivelse af, hvad elever og forældre kan forvente fra skolens og lærernes side, når de går på Christiansfeld Skole. Den beskriver på samme tid de forventninger, skolen har til både elever og forældre.

Du kan se hele folderen "Velkommen til udskolingen (7.-9. årgang)" herunder.

Der henvises desuden til at læse Christiansfeld Skoles skole-hjem-principper, som kan læses her.

Vi ønsker, at alle elever i overbygningen på Christiansfeld Skole skal blive så dygtige, som de kan. Derfor sætter vi faglig udvikling i centrum. Samtidig ønsker vi, at alle elever skal trives og føle sig trygge i et miljø, hvor der er plads til forskellighed.

Det sker i et samspil mellem elev, lærer og forældre.

I er altid velkomne til at kontakte skolen og gå i dialog omkring jeres ungs trivsel.

Udskolingen folder

Shape Created with Sketch.